-WILMAS FÖDELSEDAG

2014-11-13 // Kategori: -Life Of-
Nyss hemkommen från Kev, spenderade kvällen där. Var ganska ledsen så det var väääldigt skönt att bara få typ ligga i sängen, kolla på serier och bara koppla bort alla tankar för ett tag. Förövrgit fyllde min fina Wilma babe sjutton bast idag, whoop whoop! Jäkla tur att jag har en buddy som också fyller år sent på året, annars hade jag avlidit! Hej decemberbarn...Hur som helst, så sjöng vi två gånger, åt daimtårta (tjock som jag är tryckte jag i mig tre bitar) och köpte födelsedags fika! På mattelektionen kollade vi lite på portkod och bestämde oss för att stalka upp han som spelar Hannes och haffa stenhårt på han, hahha önska oss lycka till med det va!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se