-INTE MIN DAG IDAG

2014-11-11 // Kategori: -Life Of-
Idag är en sån där dag jag bara vill ska ta slut innan den ens har hunnit börja, alltså åh. Har knappt sovit någonting alls, vaknade upp med TVÅ jävla munsår som jag bara får när jag blir riktigt trött eller ledsen, min engelska uppgift sprades inte så nu sitter jag och stressskriver om hela skiten+att vi tydligen har bokdisskusion idag, och nej, jag har inte läst en ända sida i den där boken :-) Efter skolan ska jag iallfall in till stan för att möta upp Diana och äta taccos, så får väl se fram emot det hela dagen om jag ska överleva, haha. Nu måste jag ifalll plugga, sminka mig och platta håret samtidigt, ååh underbara morgon...
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se